خانه / digikala / طراحی سایت فروشگاهی با امکانات دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی با امکانات دیجی کالا

فروشگاهی با امکانات کالا

اگر شما فردی باشید که با اینترنت سروکار دارد و یا گاهی اوقات وقت خود را صرف گشتن در صفحات وب می کند نام را شنیده است. از بزرگترین و قوی ترین سایت های فروشگاهی در ایران می باشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارند ترجیح می دهند طراحی سایت شان مانند طراحی سایت فروشگاهی باشد. به همین ترتیب طراحان از طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا الگو گرفته اند و سایت طراحی می کنند مانندد دیجی کالا با همان امکانات و خصوصیات و یا حتی گاهی اوقات افزونه های دیگر به طراحی سایت شان اضافه می کنند تا امکانات کامل تر و جذاب تر باشد برای کاربران.

tdigikala-1

امکانات ساده طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

سایت فروشگاهی دیجی کالا مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگر دارای یک سری امکانات ساده مانند قرار دادن عکس محصولات به همراه قیمت و توضیحات، دارای قابلیت قرار دادن مکان فروشگاهی برای مراجعه حضوری و… که این امکانات در طراحی سایت فروشگاهی لازم و ضروری است و در طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا کاملا واضح می باشد.

امکانات پیشرفته و جدید طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا بگونه است که دارای امکانات پیشرفته ای می باشد که برای هر فروشگاه اینترنتی ممکن است مناسب نباشد و حتی احتیاجی به استفاده از این امکانات ندارند ولی ممکن است بعضی از این امکانات پیشرفته طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا در طراحی سایت فروشگاهی شما استفاده شده باشد. شما هرکدام از امکانات دیجی کالا که در زیر با توضیحات قرار داده ایم برای سایتتان لازم دانستید با طراح سایت فروشگاهی خود مشورت نمایید.

نمودار قیمت

طراحان سایت دیجی کالا برای افزایش اطلاعات کاربران از حصولی که خریداری می نمایند در صفحه نمایش محصول یک نمودار قرار می دهند تا افزایش و کاهش قیمت محصول از زمان تولید محصول تا زمان حال را در اختیار کاربران قرار دهند.

سیستم برای پیگیری محصول توسط کاربران

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا این قابلیت را دارد که کاربران با در صورت تمایل عضو این سایت ششوند و محصولی را که می خواهند از طریق ایمیل از تغییرات قیمت و تمامی مشخصات صحیح محصول مطلع شوند و کاربران برای استفاده از این قابلیت باید در بخش خبرنامه این سایت فروشگاهی عضو شوند در این صورت این اطلاعات از طریق ایمیل برایشان ارسال می شود.

فیلتر و سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا بگونه است که دارای سیستم پیشرفته جستجو بر پایه دسته بندی قوی می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که در فیلد های موردنظرشان کالای انتخابی خود را جستجو کنند. مثلا زمنیکه شما به دنبال یخچال هستید می توانید از مصرف انرژی و دیگر امکاناتش را انتخاب کنید و خود این سایت فروشگاهی با توجه به به فیلد های انتخاب خود به شما یخچال هایی را نشان می دهد که امکانات موردنظر شما را داشته باشد. یا حتی برای انتخاب کالایی ماند فرش شما تعداد شانه ها و یا شهری که فرش در آن بافته شده است را انتخاب می کنید و این فروشگاه با توجه به امکانات انتخابی شما فرش موردنظر را برای شما نمایش می دهد. این امکانات و قابلیت بسیار برای طراحی سایت فروشگاهی پیچیده است و فروشگاهی که دارای این امکانات است باید وبمستر با اطلاعات بالا داشته باشد که زمان چیدن فروشگاه با مشکل روبه رو نشودد و یا اشتباه اطلاعات را وارد نکند.

اضافه کردن محصولات به علاقه مندی ها

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا دارای قابلیت اضافه کردن محصول به علاقه مندی ها هست یعنی زمانیکه کاربر وارد سایت می شود می تواند محصولی را به علاقه مندی خود اضافه کند و هربار که وارد سایت می شود محصولات مورد علاقه اش به دسته بندی علاقه مندی اش اضافه می شود تا هر موقع که خواست این محصول را مشاهده کند به راحتی بتواند به دسته بندی علاقه مندی اش دراین سایت مراجعه کند و دسترسی سریع داشته باشد این امکان در طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باعث رضایت مندی کاربران از این سایت می شود.

سیستم پیشرفته برای مقایسه دو یا چند محصول

گاهی اوقات کاربران برای مشاهده توضیحات چند محصول برای مقایسه مجبورند چند صفحه مدام عوض کنند و خودشان از توضیحات محصولات کالاهای انتخابی را مقایسه کند ولی طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا دارای قابلیت است که کاربر دو یاچند محصول را انتخاب می کند و خود سیستم محصولات را برای کاربر مقایسه می کند و دیگر نیازی نیست تا کاربر خود کالاهای انتخابی اش را مقایسه کند بدین ترتیب به راحتی می تواند محصول بهتر با توجه به سلیقه اس انتخاب نماید.

سیستم نظر دهی پیشرفته

اکثر طراحی سایت فروشگاهی ها دارای سیستم رای دهی هستند و تعداد کمی از این فروشگاه ها دارای سیستم نظر دهی پیشرفته می باشند یعنی زمانیکه کاربران قصد نظر دادن دارند می توانند روی نظرات دیگر کاربران نیز نظر بدهند.

امکاناتی که طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا ندارد

حدود ۵۰ درصد از کاربران از طریق موبایل به وب گردی می پردازند پس ریسپانسیو بودن یک طراحی سایت مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی یکی از دلایل مهم جذب کربران و دریافت رنک بهتری است طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا دارای این قابلیت نیست و همچنین دارای اپلیکیشن موبایل نیز نمی باشد که این مورد خیلی مهم است چون موتورهای اپلیکیشن موبایل را جز بهترین المان های رنک دهی سایت می دانند.

اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا و قابلیت هایی که این طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا ندارد را داشته باشد با گروه طراحی سایت طراحان دیجی کالا در ارتباط باشید و از نمونه های طراحی فروشگاه اینترنتی دیدن نمایید.

 

لینک نوشته در کردمدیا

درباره ی gasemian

همچنین ببینید

آغاز فروش مایو در مترو+متلک جدید به جلیلی و کلانتری!

آغاز فروش مایو در مترو+متلک جدید به جلیلی و کلانتری! طنز و کاریکاتور > طنز – ضمیمه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

tarahandigikala
تهیه شده توسط گروه فنی کردمدیا